sammieminke.reismee.nl

Dag 3 + 4

Gisterochtend om zes uur stonden we weer klaar voor de laatste keer yoga.
Na het ontbijt kregen we een kookles. We hebben chapattis gemaakt en een behoorlijk pittige curie met kikkererwten. Dit was onze lunch.
In de middag zijn we naar anjuna beach geweest. Toen we net geïnstalleerd lagen op het strand en lekker op ons handdoekje lagen te zweten kwam er een grote verfrissende golf over ons en onze spullen heen. Alles was nat en onder het zand dus hebben we t opgehangen. Nadat we een beetje waren opgedroogd zijn we een lekker koud colaatje gaan drinken in een restaurantje. Dit duurde iets langer dan gepland omdat een stel Indiërs bijna 200 foto's van ons wilde maken en al hun vakantieverhalen met ons wilde delen. Daarna hebben we over de fleemarket gelopen en rondgekeken. Het was een fijne dag.

Vanochtend zijn we naar een ford en black water prison geweest. Een black water prison is een gevangenis waar elke gevangene in het donker zit zonder elektriciteit.
In Panjim hebben we geluncht en zijn we snel over een overdekte markt gelopen en vervolgens zijn we naar een bollywood movie geweest. Het was niet echt een happy bollywoodfilm. Het was juist een goede heftige film over de oorlog met Pakistan. We zijn met de bus terug naar her huis gegaan en we gaan zo pasta eten.

Liefs uit Goa