sammieminke.reismee.nl

Regen... drup... drup...

Afgelopen zondag zijn we naar Vagator beach gegaan. Een mooi strand, vooral populair onder de Indiers zelf. Het strand ligt tussen de rotsen dus je kan er van boven af op kijken. Daarom zaten we boven op de rotsen te genieten van het uitzicht, maar ons zicht werd meerdere keren belemmerd door ongeveer vijftien camera's die zonder toestemming helemaal los gingen. Het blijft grappig.
Een gezellige Indier waar we een behoorlijk tijdje mee gekletst hadden nodigde ons daarna uit voor een drankje. Het werd een kokosnoot, heerlijk en gezond.

Maandag is het regenseizoen echt begonnen, dat houdt tot nu toe in, af en toe een flinke stortbui en daarna weer volop zon. Maandag was ook onze laatste dag in de womenshelter. We hadden besloten om van project te wisselen omdat we ons niet meer zo nuttig voelde, we hebben maandag gedag gezegt.

Savonds zijn we nog even naar Mapusa geweest, de bus terug vinden is altijd een gedoe. Na drie keer vragen waren we toch echt wel zeker dat we in de goeie zaten, maar nee dus. Toen we dat ontdekte zijn we zo snel mogelijk uitgestapt en stonden we ergens in de middle of nowhere. De eerste bus terug naar Mapusa was een of andere disco bus met harde muziek en flikkerende lichten. Uiteindeijk kwam alles goed, natuurlijk!!

Vanochtend zijn we op het nieuwe project begonnen, de oudereopvang. De hele ochtend hebben we lekker kaartspelletjes gespeeld. Hele vriendelijk mensen, we kregen meteen een lolly en een banaan aangeboden.

Morgen gaan we naar het treinstation om voor aankomende zondag een treinkaartje naar Hampi te kopen

Laughing

Xxx